Torsdags morgon - restaurang, fotografering, studier igår;)

God morgon!:) Somnade i boken igår då jag skulle läsa läxa. Så trött var jag, så ni kanske förstår varför man försöker blogga då och då? Får i alla fall göra klart det sista på bussen idag skulle jag nog tro.
Precis ätit frukost och läst ett brev som jag fick igår!
Var i skolan och pluggade som vanligt igår, åt på Caroli City, och sedan åkte man hem. Min mormor bjöd ut mig på restaurang och det blev god och lite lyxig middag där. Fläskfilé Oscar med pommes och massor av sallad. Gott! David gillar lite lyx på en vardag!:) Hihi.
Och hon är ju också så snäll.

Min kompis ringde mig med panik om ett projekt. Fick ta bussen och åka hem till henne för att bli fotograferad som modell till hennes projekt som skulle vara klart idag. Skönt att kunna ställa upp ibland!
Hoppas allting går bra idag, tyska o allt^^
Hoppas ni också har haft det bra! Lovar att skriva mer senare, lovar faktiskt det denna gången ;) Love to ya all.

Tumblr_lye2yhirz01qehj79o1_500_large

you need to be strong and you need to love life - david zaar


Kommentarer
Postat av: Kalle

Så kan det gå :)



Vilken snäll mormor du har :)

2012-01-26 @ 10:03:01
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0