Städning i helgen right!

Usch. Måste helt allvarligt talat ta och städa mitt rum snart. Imorgon är det dags att städa överallt, men mitt rum är stökigt. Mer än stökigt skulle jag själva säga. Men det finns fortfarande många av mina vänner som har det värre. Snällt att jämföra sitt med deras;) Hihi.
Får väl börja sortera lite i helgen, då jag har många papper att hålla reda på. Good Luck David! Bättre att städa och plocka undan lite då och då, helt på en lördag eftersom söndagen är en vilodag och fredagen en festdag… Right?;)

Tumblr_lwp2lykell1qcthwvo1_500_large
Nice picture! *


Kommentarer
Postat av: Kalle

Behöver städa med här hemma.. Suck!

2012-01-28 @ 00:42:25
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0