Söndag

Hejhej! För att göra dagen väldigt enkel så vaknade jag tidigt i morse, även om jag lade mig sent igår kväll.
Tog på mig kläder och joggade en runda bort mot kyrkogården denna helgen igen.
Känns skönt ibland då det är friskt väder och bara springa till en sådan plats.
Blommorna låg kvar och ljusen tända. Åt frukost, städade, duschade innan man stack till mormor för att hjälpa henne med en sak.

Träffade en kompis en runda i staden och snackade lite skit eftersom jag skulle handla på Ica!
Pluggade lite idag, men måste plugga ännu mer i veckan… Åt lamm idag till middag. Sjukt gott! Har nog inte ätit så mycket på länge;) Morgondagen är redan planerad och bokad, så får väl snart lägga mig kanske.
Om en stund, måste ju först läsa lite bloggar! Kramar på er alla:)

Tumblr_lxr3gs6fxz1qghfooo1_500_large_large

Och ni har blivit lite dåliga på kommenterandet, så skärp er ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0