Söndag är studeraDagen!!

430913_262510243817838_114982095237321_654267_1195533230_n_large

Hej alla glada och fina! Sitter i sängen i morgonrocken. Skall klä på mig lite sen tänkte jag fast inte än. Har sjukt mycket att göra i skolan så det blir att plugga massor idag tänkte jag. Samtidigt skall jag försöka få koll på mitt stökiga rum^^ Städade ju igår, men inte allting.
Man måste ju göra lite sysslor med, eller vad säger ni?!
Var och sprang runt i staden igår, stressad som in i bara den…
Träffade vänner och annat. På kvällen stack jag ut till en villa där vi hade fest! Nice! Var såklart utklädd till Chuck Bass eftersom det var maskerad!! Sjukt roligt var det i alla fall, och det tyckte de andra med.
Jag vann en tävling/lek och dansade lite.
Tänker faktiskt inte berätta mer om det eftersom jag inte vill. Secret! ;) Skriver mer senare idag.
Kram på er alla! Förresten så skiner solen just nu, och det gillas helt klart. Can´t wait til spring!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Ja söndagar brukar vara pluggdagar :)

2012-01-29 @ 16:10:48
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0