Nyår igår och nyårsdagen idag - inte bakis! ;)

Godkväll alla! Igår så firade man nyår hemma hos några vänner. Vi var bara lite folk, men kul hade vi ändå.
Det blev god middag och sedan sjöng vi bland annat mycket Sing Star, spelade spel, dansade loss till musik och snackade. Vid tolvslaget var man ute med raketerna (de skulle avfyra en hel del) och sedan stod en silvrig hink fylld med is och olika champagneflaskor på bänken utomhus.
Blev att skåla vid tolvslaget, givetvis ju… Hade väldigt kul och blev väldigt trött, men lade oss nog inte förrän halv fyra om inte lite senare så ni kanske förstår varför jag känner att jag börjar bli lite trött nu då?!
Blev hämtad i morse, efter niotiden vilket var ganska skönt.
Ville hem kände jag. Är inte bakis och så, nice! Många är kanske lite chockade över det eller? Hihi!

Har bara tagit det lugnt idag, pluggat lite inför skolan som börjar om någon vecka o så. Ska även försöka få tag i lite bilder på min outfit igår så ni kan se! Ha det så bra så länge i alla fall! Massor av kramar på er och hoppas ni inte ligger med tabletter och vatten bredvid sängen o har huvudvärk nu då… ;)

Tumblr_lx4r92xzoc1qbagdpo1_500_large

Eftersom jag inte hittar egna bilder just nu från nyår (mina vänner har dem) så tog jag en bild som kan verka som jag kanske... ^^ Eller vadå då?! Tror det i alla fall. Having fun and knows how to party - that´s David (ME)! Someone who wanna party with me? Haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0