Ny header ju!=)

Som ni kanske sett så har jag fått en ny ”stor” header! Väldigt fin tycker jag. Bilden togs av ”min fotograf” Lina Sandell, haha, i en secondhand butik i Malmö då vi skulle ta foto till hennes projekt i skolan. Blev bra tyckte jag och jag trivs även som modell i hennes projekt. Kul med lite utmaningar ju! Hihi. Tackar såklart henne för att hon bara kom på att jag behövde en ny header, så denna gången frågade jag inte henne. Hon ställer alltid upp och hjälper mig otroligt mycket med bloggen då jag annars behöver hjälp!
Så frågan är… Vad tycker ni om den nya?! Be honest!*

Och hoppas Lina tyckte det var okey att jag skämtade att hon var "min fotograf".. Bara för hon e så duktig!! Hehe!



Förminskade den såklart nu, så det e bara att kommentera era åsikter om den??!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Second hand kläder... Har du inga egna?

2012-01-08 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0