Monday

Tumblr_lx96lvjgqz1qj065bo1_500_large

Tjenare! Hur mår ni? Själv mår jag sådär. Har mycket att göra i skolan som vanligt. Måndag, en ny vecka.
Vad mer behöver man egentligen säga? Haha! Jag kom på att jag lovade er inlägg i helgen som skulle vara bättre, men hade inte tid då tror jag.
Så de får publiceras och skrivas i veckan istället antar jag. Har äntligen skickat in uppsatsen/uppgiften i idrott som skall lämnas in idag. Får plugga på allt det andra imorgon tror jag.. 
Kollar på Two and a half men och skall snart ut och hämta lite glass i frysen.
Blev så sugen på det just nu. Satt på McDonalds innan med en skitbra kompis och vi snackade massa skit. Annars har jag inte gjort så mycket mer tror jag. Själva då? :)
Försökte uppdatera innan by the way, men det gick inte av någon konstig anledning.
Därför jag gjorde det nu^^ Loove to you all..


Kommentarer
Postat av: Kalle

Själv mår jag fint fint :)



Jobbigt med mycket i skolan :(

2012-01-30 @ 23:39:43
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com
Postat av: N A T H A L I E - fotograf i sala

Hejhej! allt bra idag ?<3

2012-01-31 @ 12:30:56
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0