Idag har jag bott i morgonrocken...haha!

400454_344526458895611_100000147807663_1577981_183929580_n_large

Har bott i morgonrocken hela dagen känns det som, förrutom några timmar i morse då jag hade joggingbyxorna. Kollar på Two and a half men just nu! Älskar det programmet! Tyckte inte det var så mycket på tv innan då jag bläddrade, bara det gamla vanliga.
Kollade ett avsnitt av Simpsons och även lite på MTV:s serie Degrassi. Fråga mig inte om vad det handlar om… Haha. Tyckte inte det var så bra. Som mycket annat. Saknar The Hills!

Blir lite myskväll ikväll med resten av godiset som jag köpte igår, och skall nog kolla på Jönssonligan på Mallorca (eller vilken av dem det var idag). Fanns en del filmer som jag ville se, men kan ju inte kolla på alla. Kanske skall kolla lite på varje eftersom de går samma tid?!
Skriver mer senare tror jag. Vad skall ni själva göra denna fredag då? :)


Kommentarer
Postat av: Melissa

David! Vad sägs om att lägga upp en bild på din nya hårfärg? Jag vill se! :)

2012-01-06 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0