Höll en Babyshower innan idag - som man planerat..!!!

Efter att sovit gott men samtidigt inte så länge efter festen, så steg man upp tidigt då klockan ringde. Handlade på bageriet och åt frukost. Kollade ett flertal saker och sedan tog man på sig kläderna, solglasögonen och gick fort genom hela staden för att komma till ett Café! Där satt personer och väntade på mig!!

Hade nämligen bokat ett stort bord med soffor vid en öppen spis, för att vi skulle ha en överrasknings babyshower!
En sådan man har innan barnet kommer, och som man har i USA men som även kommit till bland annat Sverige! Har aldrig planerat något sådant, men måste bara säga att jag blev hur nöjd som helst. Hade heliumballonger och banderoller, girlanger och allt möjligt. Mycket fint och uppskattat. Blev chockad själv. Drack fyra koppar kaffe, eller koppar var det ju egentligen inte. Det var muggar. Kanske lite värre?
Snacka om att man hade ont i magen och inte blev man piggare heller tyckte jag^^
Fikade med alla glada och pratade en massa i nästan fyra timmar… Shit! Haha! Kul hade vi i alla fall.
Min syster blev väldigt överraskad och glad för allting. Bra ju!!
Nu kan man väl pusta ut antar jag? Eller inte?! Ah, ha det fint!

171277592048003507_jytkhj5k_c_large
Tog en bild från weheartit, eftersom en kompis till min syster hade kameran med bilderna! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0