Guldbaggegalan 2012 ikväll:)

Ikväll klockan 20.00 på svt1 så är det dags för årets Guldbaggegala! Och vem skall kolla på det?
Jo, jag. Tror jag i alla fall.
Älskar ju sådana galor och om inte jag hinner kolla på hela så finns det alltid svt-play och i repris någon dag skulle jag då tro.
Bra då det finns, eftersom jag måste plugga klart. Tycker inte det verkade så bra nomineringar i år faktiskt. Ingenting speciellt, och ändå varar det två timmar? Hoppas i alla fall på att det blir en fin gala.
Undrar vem som kommer få pris ikväll och undrar vilka kändisar som dyker upp? Bloggerskan Kenza är i alla fall inbjuden och skall dit!:) Någon annan som skall kolla på galan?

Guldbaggen är Sveriges främsta filmpris och delas ut för framstående insatser för den svenska filmen under det gångna året. Svenska Filminstitutets styrelse har även möjlighet att dela ut en Hedersguldbagge (svt.se).



Och det sägs ju att Petra Mede är programledare och leder kvällens gala, hehe..*
Då borde det ju bli lite humor med i programmet ;)


Kommentarer
Postat av: Malin Westman

Sv; tackar :)

2012-01-23 @ 20:31:49
URL: http://malinwestman.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jag kollar på det :) Tycker det är väldigt bra, men måste avbryta vid 21 :(



Sv: Okey, kul att uppleva konserten vid en annan stad i Europa :) Skulle jag oxå velat ha gjort :)

2012-01-23 @ 20:46:31
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com
Postat av: Kalle

Sv: Ja, får göra det sen :)

2012-01-23 @ 22:12:38
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0