Fredagskväll

Godkväll! Äntligen så var det ju fredag och det känns verkligen. Alla var glada på restaurangen som jag åt på idag, på Caroli City. Pratade med några som jobbade där och de sade att du skulle ut på någon klubb osv… Kul ju! De är så trevliga, och speciellt då det är helg, haha. Sitter och kollar på Two and a half men just nu med ett glas oboy i handen! Skall diska undan lite sen, annars blir det att ta det lugnt här hemma skulle jag tro. Städa imorgon ju. Har en hel del andra saker att göra, som jag nämner sen.
Hoppas att ni har en fin fredag i alla fall!

Tumblr_lygq0qsuvx1r2ctt4o1_500_large


Ingen utgång för min del i alla fall..;) Någon som skall idag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0