En söndagskväll!

Tumblr_lxed7pbxcy1qmkohjo1_500_large

En söndagskväll. Som vanligt har man bara varit ute i staden och gjort ärenden. Har ju en del att göra vet ni! Sedan har jag varit hos mormor och hälsat på henne, och hjälpt till där lite med några saker. Har ätit god gryta till middag idag! Kollat lite på tv, läst fyrtio sidor i en deckare som jag gillar och nu lyssnar man på Spotify och sitter vid datorn. Håller på att ladda in bilder på mitt nya hår då ni frågat!
Sedan skriver jag lite saker och imorgon måste jag verkligen plugga lite… Känns som det var allting just nu, så skriver mer senare.
Bye bye så länge.. (äntligen skrev jag någonting annat)!! Haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0