Dagens fråga - Vilka bloggar läser ni?!

Jag skulle vilja veta era favoritbloggar! Vilka bloggar läser ni dagligen och vilka skriver om vad och ifall dem är bra? Gärna varför de är läsvärda med! Upptäcker nya bloggar varje vecka och har bloggar som jag läser dagligen, och sådana som jag läser någon gång i veckan! Kan ju publicera ett inlägg om det kanske?! Hoppas att ni kommenterar några saftiga tips;)
Lät kanske lite fel, men ni förstår vad jag menar hoppas jag^^



En bild på den kända bloggerskan Alexandra Nilsson "Kissie", tagen från google. Hennes blogg följer jag oftast dagligen eftersom hon skriver väldigt bra och lever ett liv som jag tycker är roligt! ;)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag följer inte henne. Jag följer Blondinbella för jag tycker hon är för grym, smart och så framgångsrik :)

2012-01-28 @ 00:41:45
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0