Blev utgång igår till Strandbaden!:)

Hej alla!:) Hur mår ni idag? Själv är jag helt slut. Igår kväll var jag ju på Strandbaden. Det blev utgång och drog till bussen för att åka till ett ställe där sedan bilen kom och hämtade mig som skulle köra mig till klubben. Väntade i kylan på min kompis och hennes två tjejkompisar! Kom in på klubben, leg ni vet! ;) Säkerhetsvakterna kollade mina saker och så, sedan började vi såklart festa.
Dansade direkt då vi kom in. Då och då var man tvungen att ta en paus, sätta sig ner eller att bara gå ut på altanen och ta frisk luft.

Kände ett flertal personer där inne vilket var väldigt kul. 96orna fick äntligen komma dit, men vissa av dem var ju störiga. Inte mer att göra åt, haha! Men kul att dem också var med, så ta inte illa upp eller någonting sådant.
Visste inte hur jag skulle skriva det bara :p
Älskar att dansa och festa!! Verkligen… Kul var det och tycker det får göras om. Vimmelbilderna var också där och fotograferade men vi lyckades nog undvika dem denna gången;) Haha!
Får ju göra det någon gång tycker man. Lite ironi där^^
Fredagen den 13 igår men ändå en härlig dag! Kramar på er!

 Tumblr_lxt1gqdeeb1r3opg2o1_500_large

Även tack till alla ni som var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0