Tyska prov idag...och mer blir det på torsdag*

Tyska prov idag… Inte roligt! Eller lite kanske, men det var ganska svårt måste jag säga. Det var både skriftligt och läsförståelse! Både enkelt och svårt.
Den sista var däremot enklare och roligare. På torsdag är det två prov igen. Skall snart sätta mig och göra lite läxor, plugga lite alltså och sedan skall jag väl laga lite mat antar jag. Måste ju ha det med!
Så jag skriver lite mer senare!:) Ha det fint alla!
Nu skall jag se till att få mina läsare tillbaka och de fina kommentarerna med, så hjälp nu till:)

Tumblr_lsc4jwov4q1r0ceawo1_500_large

Berlin har jag också varit i! Ett bra landmärke då man har tyska! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0