Let me fly away

1150761-8-1320359421929_large

Ibland har man bra dagar och ibland dagar som är mindre bra. Idag känner jag att dagen är mindre bra faktiskt. Vet faktiskt inte varför. Inte än i alla fall. Vädret är inte det bästa där ute, både fint men ändå väldigt tråkigt och kallt. Sitter i en enda stor röra i mitt rum, och försöker få tummarna loss på att göra någonting åt det.
Måste verkligen städa golvet och det idag, då det ligger lite saker här och var. Diskbänken måste också göras vid och saker måste slängas snart. Blir väl att roa sig med det. Tandläkaren i morse, så steg upp tidigt idag igen… Någon som har något tips att göra för att må lite bättre? Skulle behövas tror jag!
Skall väl sätta på lite musik så livet och städningen blir roligare! Have fun you!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Oj... fullt upp!



Jag ska jobba mellan 12-16, ska ut på rättspsyk och göra ett besök och sen ska jag ut och käka med ett par gayvänner, sen hem till en av dem och förfesta och sen ut på halloween fest på gayklubben

2011-11-04 @ 21:38:46
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du borde ta en day off! Bara slappa, och inte tänka på något! :)

2011-11-04 @ 23:35:14
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0