Gästbloggaren Lina! :)



Hej! :)

 

Då är jag här igen, Lina heter jag och är vän med David.. Men det kanske ni visste redan. Men för er som inte vet de så är jag då vän med David och han bad mig för en liten stund sen via sms att jag skulle skriva ett inlägg och då gör jag det :P

 

Just nu så sitter David antagligen och pluggar, som han typ alltid gör. Men vill man ha bra betyg så är de ju bara till att plugga och de vill han ju, såklart.

 

Senare kommer nog ett inlägg från honom själv och då berättar han säkert lite om sin dag eller så. Men som sagt han vill jag skulle skriva lite kort och nästa gång så blir de David som skriver. Så hej på er så länge :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0