Gårdagens lördag bestod av genrep och god kalkonmiddag!

Vaknade sjukt trött igår av min klocka på mobilen. Steg inte upp utan sov vidare, en liten stund till. Kom till slut på att jag inte skulle vara på teatern förrän om en timme senare än då jag vaknat, och fick genast lite ångest.
De hade ingen koll på scenen kändes det som, eftersom myggorna inte fungerade. Vi kunde därför inte göra våran ”soundcheck”. Åt frukost och begav mig mot scenen igen då jag började repa med alla, vårt såkallade genrep! Det gick ganska bra, men saker måste även förbättras här och var! :)
Kom hem efter halv fem då jag tog på mig nya fina kläder istället för mina joggingkläder, och blev hämtad av syrran för att åka och äta kalkonmiddag med familjen! Sjukt gott det var!:) Pappa och de andra är så duktiga! Nöjd efter gårdagens lördag måste jag bara säga! Glass och godis till det med, kan det bli bättre?

377602_2139858381375_1393640833_31814084_451627075_n_large

Lugn lördag utan fest! WOW VA? :P hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0