Modell till projekt - i Malmö!



Blev ju bokad som modell till min kompis projekt till skolan. Hon hade inte fått det betyget som hon ville ha kan man nästan säga, så hon skulle göra om det. Hon blev nöjd med denna bilden i alla fall! Hon lade ihop lite olika bilder i en och lade ut denna på sin facebook i alla fall. Jag tog den och lade upp på bloggen så att ni också kan få se den, haha. Bilden skall representera både rikedom och fattigdom.
Vi var i en secondhand butik i Malmö och tog dem. Kläderna skulle kosta runt tvåhundra kronor och det gjorde skjortan och kavajen.
Lite gammal stil trots allt. Och till er som inte visste det så har jag varit modell till vissa av hennes projekt innan.
Så vad tycker ni? =) Kom på att jag ser lite drogat ut på bilderna, haha^^   


Kommentarer
Postat av: ' t

sv: jag vet! :D

2011-12-20 @ 20:22:25
URL: http://thildaaa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hello, my dear friend- I like your blog very much and its one thing that i've always wondered, are you homosexuel?



cuz i happen to love gay guys!



xoxo

2011-12-21 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0