Fuck life, Im young - Bli utbränd eller inte? En fråga!

Tumblr_lw9dtx431z1r87h2qo1_500_large

Bilden från weheartit som ni säkert förstår. Valde denna bilden som symboliserar att man är ung men att man ändå tror att man kan äga världen. Kanske lite överdrivet där, men hoppas att ni förstår den komplicerade förklaringen till det hela. Man vill så mycket och tror att man har så mycket tid. Dels är det sant men ändå inte.
Vill man bli utarbetad eller inte? Det är ju inte kul att bli utbränd och verkligen inte som ung... Själv känner jag igen mig i allt detta. Jag har fått lägga mitt skådespeleri och mitt artisteri åt sidan ett litet litet tag för att jag skall kunna vila upp mig och bli bättre! Det känns ju skönt. Har så mycket med skolan och studerandet. Idag var jag lite yr i skolan, men det var inte så farligt enligt mig. Tog lite blodtryck och lite annat.
Fick ställa in ett möte som jag hade med, men kände att det var lika bra.
Dock kretsar det mitt privatliv och kommer inte att svara på några kommentarer kring detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0