Söndagen avslutas med Wallander som vanligt!

Hejhej! Eftersom jag pluggat en hel del så blev det inte som planerat. Får spara lite av de inläggen som egentligen skulle publiceras idag. Det är ju i och för sig bra eftersom jag då har lite inlägg som är skriva redan, haha. Skrev klart naturkunskapen som skall vara inlämnad imorgon. Skall läsa igenom och rätta det imorgon bitti tänkte jag. Åt god middag och sedan gjorde jag mig i ordning.
Gick upp till mormor för att träffa och snacka med henne lite. Sedan stack jag ner till staden för att träffa Jennie!
Min härliga kompis från England, haha. Vi satt och snackade, gick en runda och lite annat.
Vi har så kul ihop så det är ju bra.
Måste göra någonting annat än att plugga hela tiden. Har liksom ett privatliv också, right?!
Sitter och kollar på Wallander nu där den kända danska skådespelerskan Iben Hjejle är med!! Älskar henne.
Blir nog att lägga sig sen. Idag kan man ju inte vara upp hela natten som man var igår ju!
Kramar på er alla från miiig! Ny vecka imorgon ju... Gud nej!


Hur har er söndag varit? :) Någon mer som kollar på denna kanske?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Nej jag har inte sätt den. Jag får väl kolla på den när jag ska till tandis på Torsdag. Har ju min tandläkare vid Triangeln. Men den på Gustav är ju fin :P Klart du var i skolan, själv var man ju ledig :D

2012-02-12 @ 22:49:11
Postat av: Lina

Sv: Nej jag har inte sätt den. Jag får väl kolla på den när jag ska till tandis på Torsdag. Har ju min tandläkare vid Triangeln. Men den på Gustav är ju fin :P Klart du var i skolan, själv var man ju ledig :D

2012-02-12 @ 22:49:23
URL: http://wordsoflina.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kollade den :)

2012-02-12 @ 23:42:08
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

re; hehe, det är bäst!.

2012-02-13 @ 07:17:02
URL: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0