Melodifestivalen, deltävling 2 snart!

Snart så börjar Melodifestivalen och det tänker jag nog kolla på! Vet inte vilka låtar som kommer ikväll, men tänkte skriva om det efteråt. Då kan jag säga mina åsikter och synpunkter ju. Tycker ni inte att det låter bra?! Mina favoriter förra gången var ju Sean Banan och sedan Loreen. Tyckte de var duktigast!
Hoppas dock att det blir bättre låtar ikväll…
Blev lite besviken förra gången, på grund av låtarna. Tycker att det blir sämre för varje år faktiskt.
Gillar dock programledarna!
Har hört att det finns många som inte gör det men Helena Bergström är såklart min favorit. Tror det är för att hon är skådespelare och så duktig som hon är i sig, som jag också vill bli på något sätt sen i livet;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja jag antar det.. Men jag hoppas att de inte gör något. För dem blev faktiskt mycket bra :)(y)

2012-02-11 @ 20:51:17
URL: http://wordsoflina.blogg.se/
Postat av: Kalle

Sonja Aldén var bra ikväll :)

2012-02-11 @ 22:07:21
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0