Ingen rubrik

Känns att jag tappat väldigt många läsare efter att jag gjorde en ny blogg och det sjukaste är att det fortfarande är personer som sitter och kollar in den gamla. Kanske skall ta bort den helt då?! Ah, jag vet inte faktiskt.
Hade varit kul om man hade fått läsare tillbaka så tycker att ni skall hjälpa mig lite, eller?
Skriv ett inlägg på er blogg om att jag startat en ny (ifall ni nu gillar den) och som tack så publicerar jag er blogglänk i ett inlägg!
Nä, lite skämt och sido. Är lite trött nu som ni säkert förstår men ifall någon gör det så.. ;)
Hoppas ni har det bra! Kramar från lilla mig!!

Tumblr_lzcum55tvc1r5cq0xo1_500_large

Tycker den tjejen har värsta bitchblicken i ögonen eller vad säger ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0