Äntligen lite uppdatering from my life?! Hehe ;)

Hejhej! Har verkligen svårt att uppdatera om dagarna. Går sena dagar i skolan och då man kommer hem har man alltid mycket att plugga. Just nu har vi läxor dagligen, men som jag sagt många gånger innan så är det bra på ett sätt ju. Haha.
Satsar verkligen stenhårt på mina betyg och gör det som krävs för att allting skall gå bra med det som vi har!
Därför jag inte skrivit på bloggen på dessa dagarna och jag lovar att jag skall bli bättre på det!

Dagarna som har gått har varit ganska bra. Mycket att göra som vanligt. Lämnade in ett par uppgifter i veckan och fick feedback idag. På idrottsuppgiften vi skrev tills i måndags fick jag ett C på och är faktiskt ganska nöjd med det, eftersom jag inte är så duktig på ämnet idrott. Idag såg vi klart på en film till religionen, som jag även tänkte berätta om i ett inlägg imorgon kanske?!
Jobbade underligt mycket med matten idag på lektionen, så är själv chockad. Dock är det bara positivt!
Var på ett litet möte också.
Tror det var allting som ni behövde veta om mitt liv dessa dagarna så skriver mer imorgon:) Kram på er alla!

Tumblr_lyqmvjbztp1qec3guo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0