Sjukt trött efter kvällens genrep...!!

166269_171531592884799_157716417599650_313060_5909670_n_large_large

Tjenare alla! Dagen har varit hel fullspäckad och det är verkligen ett under att jag ens hinner blogga nu! Haha! Inlägget blir kanske inte så intressant, men jag har varit i skolan och pluggat både engelska, historia och tyska. Åt sedan på Subway, min specialmacka, haha! Stressat hem och varit på scenen från klockan fyra idag till ungefär 10 nu ikväll. Sminkade av mig för en stund sedan och håller just nu på att fixa några saker angående skolan! Bilder kommer imorgon kväll så jag hoppas ni står ut tills då!;)
Fotografen från tidningen var där idag så det var ju lite nervöst med vilka bilder han skulle tänkas ta.
Kanske inte ens någon på mig, hamnade i tidningen förra gången ju! Men det återstår bara att se!
Sjukt trött som ni vet efter kvällens genrep, så ha det så bra så uppdaterar jag mer imorgon om livet och så! Nice! Puss o Kram på er alla! Kommentera gärna=)


Kommentarer
Postat av: malin

Hej David,

Jag gillar din blogg jätte mycket & brukar läsa den dagligen, tycker den är super bra! Jag undrar, skulle du inte kunna göra ett videoinlägg? Det hade varit jätte roligt och tycker de känns mer "levande" när bloggare videobloggar! dessutom kul att höra dig prata, så snälla kan du inte göra ett videoinlägg, tror många skulle uppskatta det! =) kram malin

2011-11-16 @ 16:17:59
Postat av: Lina

Sv: Ja jag vet.. Men nu ska jag visa att jag inte skriva så mkt om mitt liv..

2011-11-16 @ 22:14:36
URL: http://wordsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0