Lördagen - alltså igår!

131111137_gupcenhn_c_large

Hej alla! Hur är det? Igår sov jag ganska länge för att vara mig, men det tyckte jag bara var skönt.
Man skall såklart inte klaga på sådant. Duschade och gick till min mammas grav med mormor! Graven var fin, ljuslyktan var tänd och vi lade även en vacker vit ros på stenen. Till er som inte vet, så dog min mamma för åtta år sedan, en månad innan jag skulle fylla åtta år. Hon dog dagen efter sin födelsedag, lite sorligt, men livet har sin gång eller vad man nu skall säga. Fikade i kapellet och träffade som vanligt de trevliga människorna som brukar vara där. Några kom och berömde mig för mina uppträdanden, och glad blev jag för det!
Var sedan i kyrkan och hörde då kören repade, eftersom jag inte skulle dit på kvällen. Uträttade några ärenden och träffade lite kompisar, åt middag hos mormor och sedan stack man hem! Åt såklart också godis!

Dock kom där några killar som var utklädda och som gick bus eller godis! Lite sent ute var dem, men vadå då? De fick i alla fall godis av mig, då jag hade massor hemma (som jag måste påpeka är snart slut nu).
Kanske borde sagt till dem att det var lite sent? Haha ;) Lugn dag i alla fall!
Gjorde någon läsare något speciellt igår då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0