Varit på julshopping i staden med syrran och Carro!:)

Dsc04047_165697182_large

Mötte upp min syster efter skolan och sedan gick vi runt i staden och letade runt i olika butiker. Fick köpa någon julklapp så känner mig väl lite ruinerad men ännu finns det lite till att köpa. Panik eller?! Haha. Tog en varm choklad med syrran och Carro. Så snällt att Carro betalade. För snäll bara! Gick även i några affärer för att kolla lite saker innan man åkte hem för att värma resterna sedan igår.
Nu sitter jag och pluggar, övar inför redovisningen imorgon i samhälle och går igenom kalendern.
Den verkar redan full! Som vanligt antar jag. Innan läggdags blir det väl att läsa igenom favoritbloggarna med:)
Kanske är det eran? Hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud vad gott, även om denna bilden inte var det du hade!:) Love fika.. Men vem gör inte?^^

2011-12-14 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0