Ett litet fint inlägg till er!

Hej alla!

 

Bloggen har legat nere i ett antal månader nu, eftersom mycket har varit jobbigt. Efter skolan så fick jag sommarlov och då försökte jag bara ta det lugnt så mycket som möjligt. Jag orkade inte göra så mycket först, utan var ganska slut. Har dock haft en underbar sommar trots det kalla och regniga vädret som man inte önskar sig under sommaren kanske… Haha^^

 

Var i Berlin i ett par dagar med min mormor och sedan åkte jag till Köpenhamn två gånger för bland annat Zoo och sedan Ströget och Shopping! ;) Härligt värre faktiskt! Bilder kommer kanske sen ifall ni tycker så!

 

Höstterminen började igen och så gjorde jag även i skolan. Andra ring för tillfälligt! Mycket att göra redan men vad skall man göra åt det?! Igår redovisade jag och min grupp om ”Vårt Parti” som vi hade skrivit om och jag tyckte personligen att det gick ganska bra. Dock kritiserade vissa oss, men det var ju meningen med det hela och jag försökte svara så bra som möjligt på de frågor som jag fick ställda till mig själv. Jag kritiserade ju också de andra.. :p Vandring på Skåneleden i Genarp idag, lång stäcka som tog tid men klagade faktiskt inte och denna gången gick jag inte vilse som jag gjorde i nian då jag kom till Bara och inte var kvar i Bokskogen där vi började! Ganska kul att leva som jag skulle jag tro, eller kanske inte!

 

Tänkte avsluta detta inlägget och säga att jag är tillbaka för ett tag igen! Nu kör vi tycker jag! Hoppas ni har det bra där ni nu befinner er! Puss o kram på er alla:) Och glöm inte kommentera (min vanliga kommentar ni vet) ;)


Kommentarer
Postat av: LIENE

Låter som du fick en fin sommar, fast den innehöll mycket regn,
Godnatt

2012-09-17 @ 22:18:52
URL: http://lienes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0