Skriver om min helg:)

I fredags så var jag i skolan. Stressade hem för att packa in massa presenter och skriva kort till dem.
Jag tog en snabb dusch och efter det så åkte jag tillbaka till Malmö för att fira min systerdotter. Just det, jag har ju blivit morbror! Det är nog inte många av er som vet det, eftersom jag håller mycket av mitt liv privat… men de som läser bloggen och som känner mig, vet ju det! Min kära systerdotter skulle ha namnkalas (och ej dop)! Riktigt trevligt var det och ni kan inte ana hur söt hon är! <3

Efter det så var det att åka på en annan fest, då min kompis fyllde 18år! Lina Sandell, som brukar göra mina designer och som är min andra hand då jag behöver hjälp på bloggen ju! Grattis ännu en gång (fast denna gången i efterskott) till henne förfaan! Nice!
Hade bakat två tårtor tillsammans med henne dagen innan som var supergoda! Tror jag i alla fall^^
Igår hände ingenting speciellt faktiskt! Tog det bara lugnt och jag vet att många som känner mig undrar om jag verkligen kan göra det, men antar jag kan det då… ;) Kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den var bra och Hugh Grant var med i den i alla fall, handlade om några kriminella. Haha!
Nu fick ni lite uppdatering om vad jag gjort i helgen i alla fall!



Åt inte glass igår utan choklad. Men annars kan mina myskvällar se ut så här.. Ibland behöver man bli lite bortskämd med godsaker och annat, eller vad säger ni alla?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0