Politiker i attack i direktsändning i Grekland - Vad tycker ni?!

Kollade lite snabbt på nyheterna innan där de berättade om den grekiske politikern som hade gått till attack i direktsändning… Maktmissbruk eller? Antar dock att han blev lite missnöjd med någonting, då han kastade sitt glas vatten över en annan. Sådant borde ju ändå inte hända eller vad säger ni?!
En sak att man är förbannad men man bör ändå hålla sina åsikter/känslor i styr!
Det är ju i så fall att fortsätta debattera och att sänka sin motståndare med ord, precis som man alltid gjort inom politiken? Tycker jag i alla fall!
Om jag nu inte har fel för mig så härstammar mycket av politiken från Grekland (rätta mig ifall jag tänker fel) och då gjorde man väl ändå inte så som denna mannen gjorde, utan man handlade annorlunda..

Egentligen är detta inte ens värd ett inlägg på min blogg känner jag, men när jag tänker efter så väckte det bara otroligt dumma känslor hos mig. Ifall det hade varit en politiker i Sverige så hade jag liksom inte röstat på honom eller henne ifall personen gjort någonting sådant här i fråga! Är det bara jag som tycker detta eller ni också?
Delta med era åsikter! Fritt land ni vet… ;) (Haha, antar jag kände för litet debattinlägg)*


Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gör du nu då?=)

2012-06-07 @ 22:36:22
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Ska lägga mig snart tror jag :)

Usch för det där.

Fast jag skulle vilja kasta vatten i Fredrik Reinfeldts face.

2012-06-07 @ 22:46:59
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

För att "herr statsminister" och hans gäng, har börjat dra Sverige sönder och samman

2012-06-07 @ 23:02:52
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0