Tuesday the 3rd!

Tjenare! Känns som att man har så mycket att göra, så ibland hinner man inte skriva och uppdatera så mycket som man vill.
Har fortfarande lov vilket är jätte skönt. Längtar dock bara till sommaren eftersom det är varmare då förhoppningsvis. Just nu är det bara kallt och fortfarande vintertid, och idag har de till och med gått ut med stormvarning! Var ute i staden innan idag efter att jag hade tagit grepp om att städa!
Gick och fixade några ärenden och nu har jag en del att tänka på…

Sitter med en lista och planerar en del och sedan har jag även en läxa att göra till skolan, som jag aldrig blev klar med eftersom det uppkom någonting som gjorde att jag inte orkade med det just då.
Får väl ta och skriva den nu till helgen eller nått.
Har två inlägg som jag håller på att skriva så tror att jag publicerar dem lite senare. Får sedan även hitta någonting roligt att skriva om eftersom de två inläggen kanske inte är så positiva. Inte enligt mig i alla fall, haha! Hoppas att ni har det bra där ni nu är? :) Puss o Kram på er i alla fall*

Tumblr_lx8anorelp1r4oulao1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Planerar?! Ah... Keep up the good work David! You can do all this. So good:) Love

2012-01-04 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0