Tisdag 10/1-12

Dagen avslutas just såhär. Skoldag och sedan plugga lite, samt lite vila. Imorgon ser jag fram emot att sova lite längre (dock tror jag inte det kommer att fungera). Brukar aldrig göra det nämligen. E sjukt sugen på att gå och kolla lite kläder men tror jag får göra det någon annan dag istället. Har lite väl mycket just nu!
Men känns bra att ha börjat igen så man slipper tänka, vad skall jag nu göra idag då?
Det samma gamla vanliga… Så tråkigt, men ändå skönt med lov.
Dock är det inte så lång tid kvar tills vi har sportlovet i februari! Något att se fram emot kanske?! Kramar :)

Tumblr_lxlr48modt1qfuaajo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill ha sportlov nuuuu!! :)<3

2012-01-12 @ 22:06:15
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0