Slappdag i början med Brooke Knows best - slutade med...!;)

Tumblr_lwwmazs5pd1r76n1yo1_500_large

224092_217085921636162_216909251653829_925069_2894861_n_large

Godkväll alla fina!:) Vaknade ju tidigt och sedan satt jag fastlimmad i soffan under en lång stund, och då menar jag en lång stund, haha. Kollade på alla möjliga tv-serier, som sjunde himlen, According to Jim och sedan byta man kanal stup i kvarten tills den hamnade på MTV och där var det självklart Brooke Knows best! Yeah!
Var väldigt glad då förstår ni;)

Gick ut i staden, mötte en kompis och sprang runt i affärer för att leta efter bland annat en kalender…
Har mycket att göra oftast så måste planera in allting i god tid för att veta när jag skall göra vad osv.
Dock hittade jag ingen kalender:(

Så det blir att försöka hitta en i Malmö nästa vecka tror jag, då jag börjat skolan! Handlade med mig mat hem från affären och sedan har man suttit i telefonsamtal en stund under kvällen.
Har lite att göra och stå i just för tillfälligt... Berättar senare men just nu privat planering! ;) Surprise*

Mycket, men det är ju bara roligt! Kollar även lite på Jönssonligan, men missat en hel del, haha!=)
Hoppas att ni också har det bra, blir väl att uppdatera lite mer under kvällen så skriv gärna vad ni vill läsa?
Kramar på er alla! /DAVID


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brooke Knows best är bara så bra...!!

2012-01-04 @ 09:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0