Manifestationerna på Gustav...!

Kollade på nyheterna igår, Danmarks nyheter, tv2 lorry… De sände direkt från Gustav Adolfs Torg i Malmö!
Nice ju! Haha. Men samtidigt inte. Hur skall man ha det här?!
Mycket folk var där i alla fall under demonstrationen om våld, skott osv. Omkring 6000 personer. Nästan allting på grund av att den femtonåriga killen som blev skjuten och även de andra skottlossningarna i Malmös stadsdel Rosengård och Lindängen.
Blev bara lite chockad att Danmarks reportrar var där. Men det kan ni väl själv medge att ni också tycker?! ^^
Okey visst, Malmö och Köpenhamn är grannar!
Sedan var det även lite manifestation på Gustav Adolfs torg idag igen hörde jag.
Tv4 tog upp en massa om det i deras morgonprogram. Malmö börjar ju bli känt på detta.
Fördelar och nackdelar antar jag…! Vad tycker ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker de är bra att de demonstrerar! Polisen borde ju verkligen vakna lite i Malmö! Man kan inte förändra folket, det är ju nästan ett faktum idag, och om någon bestämmer sig för att skjuta, så gör de ju det, och inget stoppar dem! Det enda som jag tycker man kan förändra är hur situationen tas emot och stoppas! Mer poliser i Malmö är ju något som vore vettigt!

Men det är ju bara min åsikt :P

2012-01-07 @ 22:28:55
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0