Lördag (veckan är snart slut:O)

Hej alla! Var lite väl konstig igår kväll. Och nej jag hade inte druckit. Jag var så trött efter allt som hade hänt under veckan, med begravning och allt… så jag somnade efter att jag legat ett tag på min spikmatta. Då jag blev väckt så yrade jag om allt möjligt, om spanska nålar och lite annat. Bjuder faktiskt med att dela med detta och tro nu inte jag e för konstig! Haha!

Vaknade sedan igen på morgonen och började kolla lite tv. Det var inte så bra morgonprogram på tv:n eftersom det var lördag morgon. Gick till staden med mormor för att handla ett block till skolan. Sedan åkte vi in till Malmö och där inne träffade jag två kompisar som hade kollat på bio. De såg min nya hårfärg, och de såg lite väl förvånade ut. Men hoppas att de gillade den såklart :P
Och då vi talar om hårfärg så kan jag säga att jag inte fått en bra bild än, men skall försöka lägga upp någonting imorgon. Hoppas på det bästa!!

390507_148739521895500_118070531629066_145070_946012376_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0