Lagat mat, diskat, handlat, pluggat - Duktig David??!

Tjenare!:) Ännu en skoldag ur vägen och jag har nog inte längtat mer till en fredag och en helg som nu, haha. Kom hem efter skolan då jag tog bussen direkt. Mötte upp min lillebror och fick laga mat till oss, duktig?!
Sedan hjälpte jag honom och gjorde min läxa med, diskade och plockade undan, innan jag gick ner för att handla lite saker på Ica. Har precis läst lite i min bok till svenskan.
Har en känsla av att jag snart kommer att läsa ut den! Hoppas det i alla fall. Träffade även på några kompisar i staden så stod och umgicks lite med dem, innan man drog hem i kylan^^

Imorgon är det den sista skoldagen på denna veckan. Kan man längta mer efter helgen? Idrott imorgon och skall snart kolla en kortfilm till svenskan imorgon som vi skulle göra. Jaja.
Antar att det var allting om min dag så skriver mer sen! Kram på er alla!

Tumblr_lyf59ffehj1qcntwzo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Kalle

Väldigt duktig David ;)



Vad är det för bok du har läst? :)

2012-01-26 @ 20:52:33
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0