Jäkla celeb!*



God morgon! Glada idag kanske? Haha! Steg upp för en bra stund sedan. Har ätit frukost och skall snart göra mig i ordning. Tänkte dra iväg på lite ärenden, för att träffa folk etc. Ser inte ut så här idag men ni saknar ju lite bilder på bloggen så tänkte att jag får skärpa mig med det! Hoppas ni får en fin dag idag.
Ingen som börjat skolan än va? Börjar själv nämligen imorgon.
Skall både bli roligt och tråkigt faktiskt. Därför skall jag bara slappna av och göra saker som jag vill idag^^ Kramar på er. Hoppas nu ni kommenterar lite med;)

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Lyx för dig! Jag börjar idag och jag är i skolan nu. Lite orättvist! :(

2012-01-09 @ 09:54:43
URL: http://wordsoflina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild!!

2012-01-09 @ 18:39:36
Postat av: Lina

Sv: De känns bättre nu.. Men jag orkar bara inte ta de i bloggen, de är för privat. Så jag kan säga de till dig någon dag eller så låter jag de vara privat. Men jag får se. Men nu vet du iaf att de är något jag inte vill prata om i bloggen..

2012-01-10 @ 08:55:34
URL: http://wordsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0