Godmorgon - Måndag!

Tumblr_lx3od2jlu51r7cprjo1_500_large

God morgon! Som vanligt så vaknar man tidigt på morgonen då man är ledig. Redan klockan sju… Lite jobbigt men vad skall man göra åt det?! Kollar lite på tv-serier som visas på tv, och skall äta frukost om en bra stund...Inte så hungrig än. Tog precis en kopp varm choklad för att jag var lite törstig och sugen på det.
Sedan skall jag ut på ett par ärenden i staden tror jag. Har lite att fixa.
Men vi får helt enkelt se vad som händer under dagen! Ha det så bra!:)


Kommentarer
Postat av: kajsa

älskar klädseln på bilden :)

2012-01-02 @ 16:52:37
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men det är ju bra att går upp så tidigt, då blir det ingen förändring när skolan börjar sen, haha! Jag däremot går upp sjukt sent varje morgon. Typ 12 - halv 1. Jag kommer vara så en snigel när jag måste stiga upp kl halv 7...! :P

2012-01-02 @ 18:54:20
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0