Godmorgon - bloggpaus igår pga studier!

Hej alla!:) Gårdagen var väldigt stressig, men vilken dag är det inte det för mig? Alltid nästan, hihi! Var i skolan och pluggade och sedan stack man till stadsbiblioteket med en kompis då jag hade fått ännu mer läxa att göra.
Dock är jag inte klar med allting än, så hoppas på det bästa givetvis.
Var och hälsade på min gamla skola med en vän då de hade öppet hus!
Träffade ett par stycken, dock inte min gamla handledare. Typiskt! Vi träffas aldrig, men någon gång hoppas jag på att få göra det och tror hon känner likadant enligt vad jag hört. Druckit en kopp varm choklad nu på morgonen och ätit frukost, samtidigt som man kollat på Hogan know best. Nu är det MTV som gäller, med musik! Härligt!

Tumblr_lyc8bqiwmb1r794b3o1_500_large


Hur är det själva med er då? =)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vad duktig du är på att som tar allvarligt på dina studier :)



Med mig är det bara bra :)

2012-01-25 @ 12:20:48
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0