Godmorgon!

Tumblr_lxg1s5l2jq1qci0woo1_500_large_large

God morgon fina läsare! Kom hem för en liten stund sedan. Snart blir det frukost med familjen. Idag slipper man att städa eftersom jag gjorde det igår! Dock blir det att plugga väldigt mycket.
Min gammelmorfar fyller också år så hoppas att han får en fin födelsedag.
Lite väl pinsamt eftersom jag inte kommer ihåg hur gammal han blir. Haha. Men vem har koll på det??!
Har massor av sidor i matte att arbeta av.
Denna veckan skall tolv sidor vara klara och jag och matte som inte funkar så bra ihop...help*
Lycka till, säger jag bara till mig själv då! Vad skall ni själva göra denna söndag då?  


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Tack så mycket. kram :)

2012-01-22 @ 11:04:04
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0