Gårdagen var igår och skolstart idag ;)

Tumblr_lxlkyhori51qfabcuo1_400_large

Hejhej! Gårdagen var tom. Det hände inte så mycket då. Jag träffade en kompis, var ute ett viktigt ärende i staden och sedan åkte jag och handlade med min kära morbror. Träffade min morfar för första gången på åtta år…
Hade inte sett honom sedan min mamma dog hade jag för mig och det är ändå en ganska lång tid. Men igår åkte jag och träffade honom! Känns bra att ha gjort det eftersom man hade svaga minnen.
Har ju gått ett antal år och detta är det nionde året nu. Nog med det i alla fall!

Idag började jag skolan igen. Lärarna var sjuka så vi fick vikarier. Kollade istället på en film på engelskan, utan text. Den var inte så bra men den var ändå helt okey. Gick och lunchade med min kompis Melissa och sedan stack jag till skolan igen för att ha tyska!
Gjorde även lite tyska när jag kom hem men förstod inte allting, så tror jag behöver en liten förklaring.
Det e ju aldrig fel..så förstår man kanske bättre, hehe*
Handlade en ny kalender idag och en stiftpenna på Akademibokhandeln! Äntligen hittade jag den jag ville ha, så nu kan jag planera in saker igen! Hur har ni själva haft det då? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0