Film till svenskan - om Manligt och Kvinnligt språk (just nu)!

Godkväll alla!:) Kände bara för att lägga upp ett sista inlägg för denna torsdagen. Snällt va? Imorgon tänkte jag sätta mig ned med datorn i famnen och blogga några fina inlägg på kvällen. Skall komma på nått att skriva, så att ni har nått att läsa under hela helgen.
Brukar ju göra så ibland, att jag skriver för hela helgen och sedan bara jag publicerar det då jag vill. Ifall man inte har tid som jag oftast inte har så är det bra^^ Några fler som kanske gör det, bloggare?

Ligger och kollar på film på datorn, en film som vi skall ha sett tills imorgon i ämnet svenska. Får läxor dagligen så hela kalendern är ifylld med bara läxor. Plugga hit och plugga dit. Men återigen… Vad gör man inte för sina betyg?! Haha. Hur har ni själva haft det idag då?
En bra dag hoppas jag?! :) Massor av kramar på er alla som läser. Ser fram emot några kommentarer sen!  

X_111fadc0_large


Kommentarer
Postat av: Kalle

Precis, vad gör man inte för sin betyg :)

2012-01-26 @ 21:46:16
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com
Postat av: Glittercat

Cool blogg du har och roligt att du typ gillar samma saker som mig på fritiden :) Puss

2012-01-27 @ 01:27:31
URL: http://glitterheartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0