Dagarna går visst fort och redan läxor..!

Threadsencewinter11_large

Dagarna har bara rusat förbi. Jag har börjat skolan och på måndag nästa vecka, så börjar vi med det nya schemat. Vi har nämligen slutat med ett antal kurser och har haft betygssamtal i dem. Börjar nya kurser nästa vecka så jag antar att det skall bli spännande. Haha! Hade ett möte idag vilket gick bra!
Syster var på besök så blev att fika tillsammans med familjen. Just nu sitter jag och skall plugga.
Har redan fått läxor och det är inte lite tills imorgon tycker jag! Sedan får man väl göra lite tyska i helgen… Suck^^
Skriver mer senare! Hoppas att er dag också varit bra.
Fredag imorgon ju, så har någonting att se fram emot! Yeah! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0