Begravning idag*

Tumblr_lx9lmu4axl1qhac4zo1_400_large


Under samma vecka som det var julafton så dog min gammelmormor. Hon hade passat mig ganska mycket då jag var liten och därför var det lite svårt att mista henne. Min gammelmorfar lever som tur är fortfarande, och igår hälsade jag faktiskt på honom. Han blev glad!
Min gammelmormor dog i cancer och mer än så tänker jag inte säga.
Jag var och hälsade på henne innan hon gick bort.
Idag är det begravning så skall ta på mig kavaj och lite annat efter att jag duschat. Det är det som är ganska ”privat” för min del och för min släkts. Hoppas att ni förstår det!:) Skriver mer sen. Kramar! 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Beklagar verkligen David, vet hur mycket hon betydde för dig och din familj! Låt henne i vila i frid! <3

2012-01-05 @ 13:58:29
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0