Söndag en vilodag, my ass.. ;)

Åtta inlägg blev det igår! Gud! Hoppas inte att ni förväntar er lika många idag för då förväntar ni er lite fel så ni vet, hehe. Kommer inte ha den tiden att publicera så många inlägg idag. Har skrivit klart några som jag sedan kommer att publicera under dagen då jag har tid. Städade för en liten stund sedan, men blev inte alls så mycket som jag hade tänkt mig.
Familjen hade varit och handlat frukost så blev att äta nybakta varma bullar, gott. ! Ska plugga en massa nu, så har ingen fritid alls idag. Blir dock att kolla tv-serie och film ikväll så förväntar mig att vara klar till dess! Hihi!
Hoppas att ni har det fint denna söndag som egentligen skall vara en vilodag?! ^^ Love to you all!

Lights-photography-pink-pretty-favim.com-302624_large

Tycker att jag skulle förtjäna någonting sånt här sen.. Drömma sig bort kan man ibland, but reality!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack så mycket. Ja jag hoppas att det ska gå bra med redovisningen :)

2012-02-12 @ 12:11:58
URL: http://wordsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0