Somnade tidigt igår... - helt slut!

Tumblr_lyq3gabh5d1r1vsduo1_500_large

Godmorgon! Hoppas ni hade en bra dag igår. En ny vecka har ju börjat och då är det nya tag som gäller.
I alla fall för min del, haha.
Gick i skolan väldigt länge igår eftersom jag jobbade med lite skolarbete redan under morgonen. Då jag kom hem så blev det att äta och sedan att plugga lite, somnade nämligen i boken som vi har i tyska.
Glosor och förhör idag så undrar hur det kommer gå^^
Gick och lade mig runt niotiden vilket inte är likt mig. Var supertrött och mådde inte så särskilt bra. En sådan tid nu ju. Tog en kopp kaffe innan jag somnade. Älskar ju kaffe! Hoppas denna dagen blir lite bättre. Kram på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0