Slut efter alla sysslor - lördag var det va?!

Tumblr_lyaiyhjgz41qa5c54o1_500_large

Någon mer än jag som är trött? Menar då supertrött!! Har städat, diskat, fixat en massa saker och försökt plugga lite. Gick ner till staden innan för att handla kakor till familjen, fastlagsbullar med en kopp kaffe skadar ju aldrig någon? Orkar inte mer just nu, för trött…
Slut i hela kroppen men hoppas det blir bättre. Sitter och väntar på att maten skall bli klar (som jag själv lagat)!
Duktig ikväll tycker jag. Tänker handla lite godis efter det eftersom det är Melodifestivalen ikväll.
Kommer ett inlägg lite senare om det med! Have fun you:)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vem hejar du på i mello ikväll?

2012-02-04 @ 17:45:14
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com
Postat av: Alexandra

SV; Nej absolut inte! Men eftersom han gymmat på olika gym så tänkte jag fråga honom! Men det blir antagligen samma, alltså Oasen :)

2012-02-06 @ 18:43:17
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0