Om Melodifestivalen i Göteborg!

Någon som kollade på Melodifestivalen ikväll då? Det gjorde jag. Gillade inte någonting faktiskt. Tycker att det blir sämre och sämre för varje år, och varför skall de ha så många deltävlingar? Det är väl bättre att bara ha en tävling, en kväll och sedan är det över?
Precis som Danmark och alla de andra länderna har, för vad jag vet så är det bara Sverige som har en massa deltävlingar. Haha!
Bara för att tjäna pengar… Sjukt! I alla fall så tyckte jag inte om bidragen idag. Om jag måste välja så tyckte jag nog att Ulriks låt var lite bra, men inte de andra. Det tar nog lite tid innan jag lär tycka om dem tror jag.
Deltävling två var i Göteborg! En fin stad, hihi!

Helena Bergström kunde inte vara med då hon hade föreställning, men syntes några gånger via en livelänk från Stockholm backstage! Nice! Hon och Pia (skådespelerskan). Love them! Måste också säga att jag tyckte det var lite konstigt att Sonja Ahlden inte gick vidare eftersom hon är ju en bra sångerska. Kanske låten inte var så bra då. Kommer faktiskt inte ihåg* Så vad tyckte ni om det ikväll då?
Kommer inte säga någonting ifall ni nu tyckte det var bra, för alla har vi olika åsikter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0