Mår inte så bra - trött, yr och stress...!

Hej alla fina! Dagen idag har varit sådär. Varit väldigt trött faktiskt och nästan somnat på lektionerna.
Hade inte ätit så bra men ändå.. Var väldigt svimfärdig och höll på att falla ihop under den sista lektionen.
Vi skulle sluta tidigare, men jag gick ändå några minuter innan de andra som jag fick av vikarien som vi hade. Tråkiga filmer om naturkunskap i alla fall, haha. Har ätit väldigt mycket nu så jag är mätt.
Ligger och vilar, vilket jag verkligen måste! Hoppas bara på att må lite bättre!
Hoppas ni har det bra och att ni mår bra. Kramar på er alla:)
Uppdateringen kommer alltså då jag orkar igen (förhoppningvis imorgon och inte mer idag)!

5265_by_dyingtears79-d4pwd33_large

Har ju sagt att jag skall bli bättre på att lägga upp egna bilder men hade ingen som matchade mitt humör idag.
Och en bild då jag är sjuk är ju inte så kul eller?! Haha! Krya på mig kanske? *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0