Har pluggat massor - snart klar för veckan (I hope)!

Äntligen så börjar allting närma sig mot sitt slut, med pluggandet för denna veckan. Lämnade in min filmanalys av filmen I am Sam idag. Hoppas på att få ett bra betyg på det, även om man fick stressa med det sista av skrivandet, haha! Sedan satt jag i lyktan idag för att jag skulle få feedback av min lärare i natur. Skrev nämligen en uppsats på över fem sidor som jag nu skall arbeta genom eftersom jag satsar ett högt betyg i även det ämnet. Inlämning skall ske på måndag så har gott om tid på mig tycker jag.

Fick ett A på socialpsykologins uppgift om att observera olika personers beteenden! Yeah! Tycker att allting har gått bra hittills i skolan, så nu skall jag bara satsa lite mer på andra ämnen med.
Hoppas på att komma tillbaka i bloggvärlden snart, men hoppas också att ni förstår varför jag varit borta några dagar nu!
Orkar inte med stress, och därför jag tog denna så kallade pausen;) Kram på er!

Tumblr_lz33nvyjgk1qipu41o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0